Dodaj produkty podając kody
Reklamacje
Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy
przesyłka nie jest uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów
ingerencji. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności
listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem.
Jeśli produkty okażą się uszkodzone lub zniszczone, należy w obecności
doręczyciela spisać protokół odbioru. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajduje się towary jaki Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem lub fakturą.
REKLAMACJA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC
Aby zgłosić reklamację należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji (do ściągnięcia w
formacie: .PDF lub .DOC). i przesłać go do nas wraz z paragonem i towarem. Proszę dokładnie opisać zaistniałe wady podając informację kiedy zostały one stwierdzone. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki.
Paczkę
proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia
Kaja, dopisek: Dział Internet.
Reklamacje
rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku
reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub
telefonicznie.
NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAMÓWIENIEM - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC
W przypadku zauważenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem należy wydrukować i wypełnić formularz niezgodności (do ściągnięcia w
formacie: .PDF lub .DOC) oraz przesłać go wraz z towarem na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.
Prosimy również o dołączenie paragonu lub faktury do odsyłanej paczki.