Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Reklamacje

Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy przesyłka nie jest uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem. Jeśli produkty okażą się uszkodzone lub zniszczone, należy w obecności doręczyciela spisać protokół odbioru. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajduje się towary jaki Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem lub fakturą.


 

REKLAMACJA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC


Aby zgłosić reklamację należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji (do ściągnięcia w formacie: .PDF lub .DOC). i przesłać go do nas wraz z paragonem i towarem. Proszę dokładnie opisać zaistniałe wady podając informację kiedy zostały one stwierdzone. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki.
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.

 

 

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAMÓWIENIEM - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC


W przypadku zauważenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem należy wydrukować i wypełnić formularz niezgodności (do ściągnięcia w formacie: .PDF lub .DOC) oraz przesłać go wraz z towarem na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.
Prosimy również o dołączenie paragonu lub faktury do odsyłanej paczki.

 


Zaufane Opinie IdoSell
4.60 / 5.00 276 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-11-01
Super
2023-10-27
Rewelacja
pixel